Kinek ajánljuk?
A 60 órás továbbképzést azoknak ajánljuk, akik új profillal bővítenék üzleti portfóliójukat, új, innovatív, piaci szempontból kiaknázatlan területet keresnek. Ajánljuk továbbá azoknak, akik közel érzik magukhoz a kommunikáció tudományát, és örömmel adnák át ismereteiket, tapasztalatukat a tréningeken, workshopokon.
Anna Hotel Budapest és Zoom
2025.09.18. - 2025.10.30.
Jó vagy kommunikációban? Szívesen oktatnál?
Légy a cégek kommunikációs tanácsadója, trénere! Segítünk.
– gyakorlott oktatók várnak
– a piachoz igazított tematika mentén tanulsz
– alapos szakmai felkészítést kapsz
– visszanézheted az előadások zömét
– ötleteket kapsz a piacra lépéshez
– bevételt adó profilhoz jutsz
– kis csoport, korlátozott létszám fogad
– államilag bejelentett képzésen veszel részt
– tagja leszel szakmai közösségünknek
– előadói készségeidet is fejlesztjük

Írásbeli kommunikációs trénerre minden cégnek szüksége van. Ők sejtik, mi már tudjuk.
a vezető tréner ajánló sorai:
Írásbeli kommunikációs trénerként multik, nagyvállalatok, kisvállalkozások és állami hivatalok munkáját egyaránt segítem.
A feladatom változatos és egyszerű: a megrendelővel közösen hatékonnyá tesszük a céges levelezésüket, ütősebbé alakítjuk üzleti ajánlataikat, vagy épp felrázzuk marketingszövegeiket. Nem nagy dolgok ezek, eredményük mégis jól látható hasznot hoz a megrendelőnek. A piac hatalmas, az igény óriási.
Gyere el a képzésre, megtanítjuk, hogyan válj a cégek kommunikációs partnerévé! Új üzleti profilt, bevételt, kapcsolatokat ígérek.

.
Bevezető
Írásbeli kommunikáció – minden cégnél óriási lett a szerepe. Új eszközök, új platformok jelentek meg, jött a covid és a home office – gyorsan megváltozott a cégek kommunikációs gyakorlata. A változás azonban hirtelen érkezett: a cégek nem igazán készítették fel alkalmazottaikat az átfogó írásbeli kommunikációra.
A legtöbb munkavállalónak valódi kommunikációs instrukciók nélkül kell napi 50-60 levelet megírnia, posztolnia, jelentések és tájékoztatókat írnia. Itt segítünk mi, kommunikációs trénerek.
Nem nyelvészek, nem bűvészek vagyunk, hanem tanácsadók, akik az egyszerű, letisztult kommunikációra készítenek fel. Közérthető, világos ötleteket adunk, meglátásainkkal eligazítunk.
A cégek örömmel hívnak bennünket, mert szükség van ránk. Nem varázslat, amit teszünk, de a kimenő leveleket segítünk tömörré, érthetővé és következetessé tenni, megmutatjuk, hogy válik könnyen olvashatóvá és érthetővé egy szöveg, hogyan lehet gyorsan és jól tájékoztatni a másik felet, illetve hogyan lehet jól feladatot átadni.
Ha szívesen látnád magadat is kommunikációs szakemberként, jelentkezz! Követhető, letisztult tudást adunk, hatékony üzleti módszerekkel.

Mit csinál egy írásbeli kommunikációs tréner?
OKTAT, MENTORÁL, TANÁCSOT ADUNK
A feladatunk sokszínű:
– tréningeket, workshopokat tartunk
– mentorálunk
– tanácsot adunk
A TRÉNER FELADATAI
- Megismerjük a megrendelői igényeket: mely részterületeken szeretné az adott cég a munkatársai kommunikációs kompetenciáit fejleszteni. Belső levelezés? Panaszkezelés? Szakmai anyagok, tájékoztatók írása? Marketingszövegek írása?
- Feltérképezzük a feladatokat: átnézzük a megrendelő cég írásbeli kommunikációját: hogyan, miben fejleszthetők a munkatársak, hol tapasztalhatók elakadások a belső vagy a kimenő levelezés során, milyen formai, nyelvi, tartalmi, üzleti hiányosságok gátolják a cég hatékonyságát. Trénerként bekérhetünk a leveleket, átnézhetünk kimenő posztokat, a cég honlapját, tájékoztató anyagait.
- Tréningeket, workshopokat tartunk: ismereteket adunk át, gyakorlatokat állítunk össze, egyéni és csoportfeladatokkal fejlesztünk. S nem pusztán eligazítunk, inspirálunk is.
- Utókövetünk: ha a megrendelő igényli, egy későbbi alkalommal ellenőrizzük, hogy az átadott ismereteket, technikákat megfelelően alkalmazzák-e az egykori résztvevők.

Milyen formában tart egy írásbeli kommunikációs tréner tréninget?
JELENLÉTI (TANTERMI)
Tantermi körülmények között, döntően a megrendelelő cég telephelyén.
ONLINE
Zoomon, Meets-en, vagy más online platformon.
NYÍLT
A megrendelt tréningek mellett nyílt tréningeket is tarthatunk.
Ha érdekel a képzés, de még kérdéseid vannak, írj vagy hívj bennünket!
Zsiga Henrik | +36 30 2671 631 | email@zsigahenrik.hu
Miért van szükség írásbeli kommunikációs trénerre?
Válaszold meg az alábbi kérdéseket. Segít, hogy véleményt alkoss.
Mit gondolsz, …
- vannak-e a cégeknek részletes irányelveik a levelezésükkel kapcsolatban?
- egységesen kommunikálnak-e egy cég munkatársai akár cégen belül, akár az ügyfelekkel, beszállítókkal?
- egységesen használják-e a saját szakkifejezéseiket, a megszólításokat, a kis- és nagybetűket, dátumokat, rövidítéseket stb.?
- egységesek a kimenő leveleik tagolásban, formaiságban?
- hatékonyak-e, következetesek-e a kimenő posztjaik?
- tudják-e a munkatársak, mikor tegeződjenek, magázódjanak?
- megjelölik-e minden esetben egy cég munkatársai az elvárt határidőket?
- van-e a cégeknek írásbeli kommunikációs kézikönyvük arra az esetre, ha új munkatárs érkezik a céghez?
- egységesen írja-e mindenki a titulusát a cégnél?
- tudja-e mindenki, hogyan kell tömören fogalmazni?
- van-e logikai következetesség a leveleik tárgyában?
- rövidek és világosak-e a levelek, segítik-e az olvasó szövegértését?
Bármely üzenet, poszt, tájékoztató könnyen hatását veszti. Az üzleti szövegekben megjelenő hibák nagy része egyszerűen kiküszöbölhető lenne – egyszerű ismeretek birtoklásával, alkalmazásával. A tréner egyik feladata épp az, hogy tréningjének résztvevői a későbbiekben felismerjék az alapvető, a hatékony üzleti működést hátráltató kommunikációs hibákat:
– terjengősség, szerzőtől és olvasótól időt rabló nyelvezet
– tartalmi következetlenség, követhetetlenség, hiányosság
– slampos küllem, imázsromboló helyesírás
– értelmetlen megfogalmazások, kétértelműség
– fölös idegen szavak, közhelyek, tolakodó szleng
– hatástalan szövegek, udvariatlan megfogalmazások
– egyéb zavarok, olvasó türelmét kikezdő sorok
Miért jó írásbeli kommunikációs trénernek lenni?
SZABADSÁGOT AD
A tréner szabadon gazdálkodhat az idejével. Megrendelés esetén a felek az időpontokban közösen állapodnak meg.
JÖVŐT AD
Az írásbeliség a cégek fő kommunikációs területe lett: ajánlatok, belső levelezés, tájékoztatók, jelentések, cikkek, PR-anyagok, posztok… Egyre több felületen egyre több feladatot ad az írásbeli kommunikáció. Már a cégek is látják: kellenek a támogató szakemberek.
BEVÉTELT AD
A jó írásbeli kommunikációs tréner egyetlen napjáért kiszámlázhatja akár e továbbképzés teljes díját – nem érdemtelenül. A kommunikáció a cégek számára nem játék, tíz- és százmillió forintok múlhatnak a megfelelő működésen.

Mit kapsz a továbbképzésen?
1. TANÚSÍTVÁNYT
A résztvevők államilag nyilvántartott, a felnőttképzési rendszerben kiállított tanúsítványt vehetnek át. A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít. A tanúsítvány munkakör betöltésére nem, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.
2. TUDÁST A NYELVI HÁTTÉRHEZ
– formai ismereteket
– helyesírási, központozási ismereteket
– nyelvhelyességi, stilisztikai ismereteket
– tartalmi, tagolási ismereteket
3. TUDÁST AZ ÜZLETI KÖRNYEZETŰ ÍRÁS TUDOMÁNYÁBÓL
– megtanulod, mitől működik jól a céges levelezés
– elsajátítod a jó, áttekinthető ajánlatok készítésének tudományát
– megtanulod, hogyan tudunk írásban hatást gyakorolni az olvasóra
– megtanulod, hogy lehet hatékonyan bánni az írásra szánt idővel
– megismered a levélírás részfeladatait
– megismered a szakmai és kreatív szövegek írásának részfeladatait
– megtanulod, hogyan bontható formai, nyelvi, tartalmi rétegekre az írás
– elsajátítod az alapvető stilisztikai és nyelvhelyességi ismereteket
4. MÓDSZERTANT A TRÉNERI FELADATOKHOZ
– hogyan mérheted fel a megrendelő igényeit
– hogyan elemezd ki a cégek írásbeli anyagait, az elemzésből hogyan és milyen szakmai következtetéseket vonj le
– hogyan és milyen gyakorlatokat állíts össze tréningre
– milyen pedagógiával közelítsd a résztvevőket
– milyen ismereteket adj át a tréningeken
– hogyan készülj fel az utókövetésre
– hogyan adj elő leghatásosabban tréningen
5. ÜZLETI TUDÁST A PIACI JELENLÉTHEZ
– árazási stratégiát
– marketingeszközöket, értékesítési tippeket
– ötleteket, javaslatokat a közösségi médiában szerepléshez
– közösséget és kapcsolatokat szakemberekhez
6. PÉLDÁKAT
A továbbképzés fókusza a gyakorlatokon van. Átnézünk sok-sok üzleti levelet, szakmai anyagokat, jelentéseket, meghívókat, tájékoztatókat, kreatív anyagokat.
7. KÉPESSÉGET
Továbbképzésünket követően képes leszel felismerni, hogyan fejleszthetők egy-egy cégnél a kommunikációs folyamatok, hogyan levelezhetnek hatékonyabban, precízebben a munkatársak, hogyan lehet erősíteni az írásbeli anyagok piaci hatását – azaz hogyan lehet időt, költséget megtakarítani és több bevételt termelni a cég számára.
8. KÖZÖSSÉGET
A továbbképzés elvégzését követően segítséget kérhetsz a piaci munkához is. A segítségnek számos formáját elérheted majd: utókövetés, konzultáció, hospitálás, tananyag és munkafüzet közös áttekintése stb..
néhány kihelyezett kommunikációs tréningünk fotója:






Kiket várunk a továbbképzésre?
Mik a továbbképzésre jelentkezés előfeltételei?
– érettségi bizonyítvány
– jó nyelvi érzék, jó helyesírás
Kiket várunk?
– COACHOKAT, TRÉNEREKET, MENTOROKAT
előképzettséggel rendelkező szakembereket, tanácsadókat
– PEDAGÓGUSOKAT
megfelelő képesítéssel rendelkező pedagógusokat
– BELSŐ MUNKATÁRSAKAT, TUTOROKAT
belső munkatársakat, akik adott cégen, szervezeten belül a kommunikációs folyamatokat fejlesztenék, optimalizálnák
– ÖNKÉPZŐ MAGÁNSZEMÉLYEKET
magánszemélyeket, akik a saját készségeiket fejlesztenék, hogy később munkájukban, szabadidejükben az elsajátítottakat hasznosítsák
Mire lesz szükséged?
JOGOSÍTVÁNY A TRÉNERI MUNKÁHOZ
Ez a komplex továbbképzés akkor biztosít számodra új piaci lehetőséget, új üzleti profilt, ha rendelkezel a megfelelő jogosítványokkal, hogy tréningeket, workshopokat tarts.
ELKÖTELEZETTSÉG, PRECIZITÁS
Az írásbeli kommunikáció precizitást követel. A nyelv szigorú, a kommunikációs logika hasonlóképp. Tanulni, fejlődni szándékozó résztvevőket várunk.
MAGYAR NYELV ALAPOS ISMERETE, SZERETETE
Résztvevőinktől nem várunk bölcsészdiplomát, de a magyar nyelv ismerete, szeretete, a nyelvi gondosságban való hit fontos elvárás.

Írásbeli kommunikációs trénerként a gyors, precíz, takarékos és hatékony kommunikáció kialakításában segíted a cégek munkáját. A piacnak szüksége van értő segítőkre – szüksége van rád.
TEMATIKA | 2025 ősz
szeptember 18.
jelenléti
9.00 – 16.15
1. alkalom
ÍRÁSBELI KOMMUNIKÁCIÓ MŰKÖDÉSE, LOGIKÁJA, ANATÓMIÁJA
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 8
– köszöntés, tréning célja, tagolása, az üzleti környezetű írás funkciói, szóbeliség kontra írásbeliség, az írás munkafázisai, az írott anyag rétegei, célcsoport, műfaj, eszköztár, írásbeli kommunikáció során elkövetett általános hibák, gyakorlatok idegen szövegekkel
szeptember 22.
online
17.30 – 20.45
2. alkalom
ÜZLETI LEVELEZÉS
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– a levél üzleti funkciója, változatai, feladat hatékony delegálása, a jó levél tartalmi elemi, struktúrája, a levélírás munkafázisai, levélíró kontra levélolvasó, a szöveg sűrítése, hang, stílus, forma, általános hibák, gyakorlatok saját és idegen levelekkel
– gyakorlatok: saját és idegen levelek, belső levelek, kimenő levelek, tájékoztató levelek, felszólító levelek, ajánlatok
szeptember 25.
online
17.30 – 20.45
3. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ HELYESÍRÁS, NYELVHELYESSÉG
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
szeptember 29.
online
17.30 – 20.45
4. alkalom
ALKALMAZOTT ÍRÁS
oktató: Kocsis Noémi | tanóraszám: 4
– digitális és nyomtatott média, blog, posztok, stílus, nyelv, írás és szerkesztés
október 2.
jelenléti
9.00 – 16.15
5. alkalom
SZAKMAI ÉS MARKETING ANYAGOK ÍRÁSA
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 8
– beszámolók, jelentések, tájékoztatók, dolgozatok, cikkek, motivációs levelek írása, posztok, szlogenek írása, honlapok szövegezése, sztoritelling, gyakorlatok idegen szövegekkel
október 6.
online
17.30 – 20.45
6. alkalom
ALKALMAZOTT ÍRÁS
oktató: Kocsis Noémi | tanóraszám: 4
– digitális és nyomtatott média, blog, posztok, stílus, nyelv, írás és szerkesztés
október 9.
online
17.30 – 20.45
7. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ HELYESÍRÁS, NYELVHELYESSÉG
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
október 13.
online
17.30 – 20.45
8. alkalom
ÜZLETI LEVELEZÉS GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– gyakorlatok: saját és idegen levelek, belső levelek, kimenő levelek, tájékoztató levelek, felszólító levelek, ajánlatok
október 16.
jelenléti
9.00 – 16.15
9. alkalom
ELŐADÁSTECHNIKA
oktató: T. Bieniek Ildikó | tanóraszám: 8
– előadástechnika
október 20.
online
17.30 – 20.45
10. alkalom
MARKETINGSZÖVEG ÍRÁSA GYAKORLATOK
oktató: Zsiga Henrik | tanóraszám: 4
– árazás, ajánlattétel, honlap, közösségi média, online és jelenléti tréningek, workshopok, megjelenés, üzleti egyeztetések
október 22.
online
17.30 – 20.45
11. alkalom
ÜZLETI KÖRNYEZETŰ HELYESÍRÁS, NYELVHELYESSÉG
oktató: Gábor Adrienn | tanóraszám: 4
október 30.
jelenléti
9.00 – 12.15
12. alkalom
ÖSSZEFOGLALÁS, VIZSGA, KÉRDÉSEK-VÁLASZOK, ZÁRÁS
oktató: Zsiga Henrik
tanóraszám: 4
– írásbeli vizsga, kiértékelés, válaszok felmerülő kérdésekre, tanúsítványok kiosztása, zárás
Alapdíj, kedvezmények, létszám
DÍJAK, KEDVEZMÉNYEK
Fontos: a továbbképzés díja a képzés megkezdéséig változhat.
- továbbképzés díja cégeknek: 295.000 Ft + áfa / fő
- cégektől párban érkezőknek: 275.500 Ft + áfa / fő
- továbbképzés díja magánszemélyeknek: 295.000 Ft / fő
- párban érkező magánszemélyeknek: 275.000 Ft / fő
- early bird ár érvényes: 2025. április 10-ig
EARLY BIRD ÁR:
245.000 Ft / fő (cég esetén +áfa)
Díjjal kapcsolatos egyéni kérés, kérdés esetén keress bennünket!
FIZETÉSI OPCIÓK
egy összegben:
jelentkezéskor (5% kedvezmény)
két összegben:
50% – jelentkezéskor
50% – 08.15.
négy összegben:
25% – jelentkezéskor
25-25% – 05.15., 07.15., 09.15.
havi ütemezéssel:
25% – jelentkezéskor
15-15% – 05.15., 06.15, 07.15., 08.15., 09.15.
LÉTSZÁM
korlátozott: 16 fő
A továbbképzés díja
tartalmazza
- munkafüzet, fénymásolatok
- nyomtatott és digitális tanúsítvány
- beküldött írások előzetes elemzése
- online szemináriumi távollét esetén a felvétel biztosítása
- zárt, tréneri csoportunkhoz tartozás
A továbbképzés díja
nem tartalmazza
- ebéd jelenléti alkalmon (helyszínen igényelhető, 3500 Ft)
A helyszín
jelenléti alkalmak helyszíne:
ANNA HOTEL BUDAPEST, Budapest, Kelenföldi út 1-13. (honlap)
parkolás: a hotel parkolójában ingyenes



OKTATÓK

Zsiga Henrik
írásbeli kommunikációs tréner, vezető oktató
- oktató | 500 tanfolyam, tréning, workshop, előadás
- vezető | Magyar Íróképző és Írásbeli Kommunikációs Akadémia
- főszerkesztő | Optimista életmód magazin (2018-2020)
- író | útikönyvek, életrajzok, regények
- oktató | Magyar Íróképző (2013- ), ELTE (2017)
- kiadóvezető | Kalliopé Kiadó (2010-2018)
referenciái – kihelyezett kommunikációs tréningek, workshopok:
Budapesti Közművek Zrt., Cívis Ház Zrt., Forza Italia Kft., Inter-Computer-Informatika Zrt., KPMG Hungária Kft., Lakógép Kft., Lébény Polgármesteri Hivatal, MÁV, MiniCRM Zrt., Prolan Zrt., Provident Pénzügyi Zrt., Shell Hungary Zrt., Syngenta Magyarország Kft.



referenciái – nyílt kommunikációs tréningek résztvevői:
Rossmann Magyarország Kft., Agrárminisztérium, Alternatív Design Kft., Budapest Bike Maffia, Invention Factory Development Kft., Lean Enterprise Institute Hungary Kft., OOK-Press Kft., Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal, Velux Magyarország Kft.
referenciái – speciális kommunikációs megrendelések:
Hungast Holding Zrt. (cégfilozófia, szlogen írása), Székesfehérvár önkormányzata (útikönyv írása), Swietelsky Magyarország Kft. (jubileumi kiadvány írása), Várkapitányság (Budai Palotanegyed történeti áttekintőjének írása)
T. Bieniek Ildikó
szóbeli kommunikációs tréner
Ildikó egyéni és csoportos tréningek keretében foglalkozik nonverbális területekre koncentráló kommunikációs fejlesztéssel. Célja, hogy hallgatói sikeresebbé váljanak a társas interakciók kezelésében, és hatékonyabban kommunikálják gondolataikat, ötleteiket mások felé. Nem pusztán abban segít, hogy a testbeszédi eszközök használata hiteles, önazonos formában valósuljon meg, de a beszélő önbizalmát is ezáltal építeni igyekszik.
(tréningjei, szolgáltatásai: hatasgyakorlat.hu)

Gábor Adrienn
korrektor, lektor
Adrienn régóta segíti a szövegalkotók munkáját. Nem pusztán gyakorló korrektor, lektor, de évek óta oktatói feladatokat is ellát: azoknak igyekszik nyelvi eligazítást adni, akik fikciós, illetve tudományos-ismeretterjesztő műveikkel könyvkiadás előtt állnak. Adrienn kutatómunkát is végez, egyben fontos nyelvészeti portálok szerzője.
(az oktató kurzusa a Magyar Íróképzőnél: Helyesen megírt kézirat)

Kocsis Noémi
újságíró, blogíró, szerkesztő
Hatalmas újságírói és szerkesztői tapasztalattal bír, így az alkalmazott írásban elmélyülők hiteles kalauza.
főszerkesztő
– szerkesztőség teljes körű koordinálása
– tartalomgyártás print és online
– sajtókapcsolatok rendezése és ápolása
újságíró, szerkesztő
– cikkek, interjúk, tudósítások készítése
– magazinok, tematikus mellékletek szerkesztése
– sajtótájékoztatók, sajtókampányok szervezése
oktató
– alkalmazott írás: blogírás, újságírás, ismeretterjesztés
(az oktató kurzusa a Magyar Íróképzőnél: Blogírás, újságírás)
Időbeosztás
JELENLÉTI ESETÉN
- 09.00-10.30 – szeminárium
- 10.30-10.45 – kávészünet
- 10.45-12.15 – szeminárium
- 12.15-13.00 – ebédszünet
- 13.00-14.30 – szeminárium
- 14.30-14.45 – kávészünet
- 14.45-16.15 – szeminárium
ONLINE ESETÉN
- 17.30-19.00 – szeminárium
- 19.00-19.15 – szünet
- 19.15-20.45 – szeminárium
Gyakori kérdések
Regisztrált a továbbképzés?
A felnőttképzési törvény 2020. szeptember 1-én megváltozott. Az új törvény értelmében megszűntek az akkreditált képzések, helyettük a felnőttképzők regisztrálni kötelesek magukat, és a regisztrációjuknak megfelelően tarthatnak bejelentés- vagy engedélyköteles képzéseket.
szervező:
Írásbeli Kommunikáció Kft.
cím: 8200 Veszprém, Kádártai út 21/B
adószám: 32118247-2-07
felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001408
társszervező:
Írástechnika Kft.
cím: 8200 Veszprém, Kádártai út 21/B
adószám: 32041680-1-07
felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001049
Dolgozhatok trénerként, coachként a továbbképzés elvégzését követően? Mire jogosít fel a tanúsítvány?
Hivatalosan sokszor még csak tanúsítvány sem kell ahhoz, hogy trénerként, coachként, tanácsadóként dolgozhass, ezt ugyanis a törvényi szabályozások nem írják elő. Annál inkább erre kötelez azonban a szakmai etika. Továbbképzésünket azoknak javasoljuk, akik rendelkeznek a megfelelő jogosítvánnyal.
Milyen tevékenységi körbe sorolható a tréneri tevékenység?
Az írásbeli kommunikációs tréneri-tanácsadói tevékenységnek nincs külön TEÁOR száma, többnyire üzletviteli tanácsadásként, esetleg máshova nem sorolható egyéb oktatásként szerepeltetik a tevékenységi körök közt. A szolgáltatás megnevezése ettől függetlenül lehet írásbeli kommunikációs tréning, workshop, coaching, tanácsadás.
Részt vehetek a továbbképzésen, ha pár alkalommal hiányoznék?
IGEN. Az alkalmakról nem készül automatikus felvétel, de bármely résztvevő kérheti előzetesen a rögzítést.
Minden alkalom visszanézhető?
MAJDNEM. Gábor Adrienn előadásai nem visszanézhetőek, de igyekszünk megoldani ezeknek az alkalmaknak a pótlását is.
Részletfizetés lehetséges?
IGEN, kettő, négy vagy több részletben is fizetheted a továbbképzés díját (lásd: feljebb). Egyösszegű fizetés esetén kedvezményt adunk.
Kell-e vizsgát tennem a továbbképzés végén?
IGEN, a tanultak alapján szöveget kell elemezned, illetve a szöveg módosításával, javításával kapcsolatban kell javaslatokat tenned. Hisszük, hogy a továbbképzés végére a vizsgafeladatoknál jóval összetettebb kommunikációs feladatok elvégzésére is képes leszel.
Feltételek
lemondási feltételek:
– 2025. július 15-ig történő lemondás esetén a befizetett összeg 100%-át térítjük vissza.
– 2025. augusztus 15-ig történő lemondás esetén a befizetett összeg 50%-át térítjük vissza.
– 2025. augusztus 30-át követő lemondás esetén: nem térítünk vissza korábban befizetett díjat. A befizetett díjak 50%-át a befizető beszámíttathatja a Magyar Íróképző valamely képzésébe.
áthelyezés:
Előfordulhat, hogy 2026-ban is indítunk csoportot, de erre garanciát nem vállalunk. Amennyiben indítunk csoportot, úgy a részvételi lehetőség 2025. augusztus 15., éjfélt követően 45 ezer forintos díjon helyezhető át.
Érdeklődés
szakmai kérdések: Zsiga Henrik | +36 30 2671 631
adminisztrációs kérdések: Bodogán Zsófia Flóra | +36 70 949 2399